تمام حقوق مادی و معنوی این ابزار متعلق به فرازگر است.

معرفی PAC-MAN

بازی پک من یا PAC-MAN یک بازی سرگرم کننده و مهیج به سبک ارکید محسوب می‌شود. این بازی نوستالژی برای دهه شصتی ها یک بازی کاملا آشناست و احتمالا در کودکی تجربه انجام آن را در کنسول هایی مثل سگا و غیره داشته‌اند. در بالا شما می تواتید بصورت آنلاین مشغول این بازی زیبا شوید و خود را سرگرم کنید.

بازی پک من

مراحل بازی پک من

بازی زیبای پک من (PAC-MAN) شاید از نظر گرافیکی پتانسیل لازم برای رقابت با بازی های مدرن را نداشته باشد، اما گیم پلی جذاب و خاطره انگیز بودن آن سبب شده که آمار دانلود این بازی از منابعی همچون گوگل پلی استور و اپ استور به شدت افزایش یابد. در بازی (PAC-MAN) شما محیطی دو بعدی و کاملا کارتونی را مشاهده خواهید کرد. کاراکتری که شما آن را کنترل می‌کنید یک توپ زرد رنگ است که دهانش باز و بسته می‌شود و مشخص است که منتظر خوردن اشیاء و متعلقات رو به رویش خواهد بود!

در مراحل اصلی بازی شما در مسیری پر پیچ و خم و شبیه به یک هزار راه قرار داده می‌شوید. وظیفه شما این است که با هدایت دقیق دایره زرد رنگ بازی تمام جوایز، سکه ها و نقاطی که در مسیر های مختلف مپ وجود دارند را بخورید، اما در حین انجام این کار باید مراقب دشمنان شبیه به هشت پایی که در مسیر قرار دارند باشید، چرا که پک من (دایره زرد رنگ) نمی‌توانید هشت پاها را بخورد و با برخورد به آن ها شما بازنده خواهید شد.

هشت پاها در بازی پک من (PAC-MAN) حرکت می‌کنند و این مسئله منجر به افزایش جذابیت بازی و همچنین سخت تر شدن آن می‌شود. از آنجایی که الگوی حرکتی هشت پاها مشخص نیست، بنابراین پیش بینی مسیری که در پیش می‌گیرند ساده نخواهد بود و این موضوع می‌تواند برایتان دردسرساز شود.

نقاط قوت

  • خاطره‌انگیز بودن بازی
  • گیم پلی جذاب
  • رایگان بودن
  • امکان رقابت آنلاین

نقاط ضعف

  • گرافیک نه چندان عالی بازی
  • تکراری شدن بازی بعد از مدتی مشخص (حداقل برای برخی گیمرها)
4.5/5 - (12 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *