مستقیم کننده لینک دراپ باکس Dropbox

تمام حقوق مادی و معنوی این ابزار متعلق به فرازگر است.

مستقیم کننده لینک دراپ باکس Dropbox

فضای ذخیره‌سازی ابری (Cloud Storage)

فضای ابری

همه ما با روش های سنتی ذخیره اطلاعات دیجیتال آشنایی داریم. هارد‌دیسک، فلش مموری، حافظه گوشی، سی دی و … همگی حافظه هایی برای ذخیره سازی اطلاعات دیجیتال هستند. اما با پیشرفت فناوری و افزایش حجم داده ها؛ دیگر روش های سنتی پاسخگو نبوده و پیشگامان فناوری، فضای ذخیره سازی ابری را توسعه دادند. در یک تعریف ساده می توان فضای ابری را به این صورت تعریف کرد که به مجموعه ای از ابررایانه‌های متصل به هم، که تشکیل یک سامانه واحد را می دهند و فضای ذخیره سازی نا محدودی که همیشه و از طریق اینترنت، امکان دسترسی به آن وجود دارد را فراهم می آورند، فضای ابری می گویند.

دراپ باکس Dropbox

لینک دارپ باکس

دراپ باکس (Dropbox) یکی از معتبرترین، امن‌ترین و بهترین ارائه‌دهنده‌های سرویس دخیره‌سازی ابری اطلاعات می‌باشد. ذخیره‌سازی ابری اطلاعات (Cloud Data Storage) همانطور که در بالا گفته شد اصطلاحی است که اشاره به فضای آنلاین ایمنی دارد که کاربر می‌تواند داده‌ها و اطلاعات خود را در آن ذخیره‌سازی کرده و در هر زمان و مکانی با استفاده از دستگاه‌های مختلف از قبیل موبایل هوشمند، انواع کامپیوتر و یا تبلت به آنها درسترسی داشته باشد. همچنین برای کاربران این امکان را نیز فراهم می‌کند که فایل‌ها و پوشه‌های خود را برای افرادی که دعوت می‌کند، اشتراک گذاری نماید، تا آنها را مشاهده یا بارگیری کنند. دراپ باکس در سال ۲۰۰۷ راه‌اندازی شد. با عضویت در آن می‌توانید فضای ۲ گیگابایتی رایگان دریافت کرده و با پرداخت هزینه‌ فضای بیشتری خریداری کنید.

ابزار آنلاین مستقیم کننده لینک دراپ باکس Dropbox

ابزار آنلاین بالا به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن  لینک دراپ باکس Dropbox شما را به لینک مستقیم قابل دانلود تبدیل می‌کند. فقط کافی است لینک مورد نظر خود را در باکس اول وارد کنید تا به راحتی لینک مستقیم و قابل دانلود آن در باکس پایین تبدیل شود. لینک مستقیم شده را در مرورگر وارد کنید و پس از زدن اینتر منتظر پیام دانلود باشید. شما همچنین می‌توانید لینک مستقیم شده را در دانلود منیجر وارد کنید فقط همانطور که گفته شد با لحظه ای صبر کنید تا لینک تبدیل به لینک دانلود شود.

 

۱ - لطفا لینک مورد نظر خود را در قسمت لینک درخواستی وارد و سپس بر روی دکمه تبدیل را کلیک کنید.
۲ - لینک تبدیل شده را در مرورگر خود وارد کرده و منتظر پیام دانلود باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *