مستقیم کننده لینک گوگل درایو

۱ - لطفا لینک مورد نظر خود را در قسمت لینک درخواستی وارد و سپس بر روی دکمه تبدیل را کلیک کنید.
۲ - لینک تبدیل شده را در مرورگر خود وارد کرده و منتظر پیام دانلود باشید.

تمام حقوق مادی و معنوی این ابزار متعلق به فرازگر است.

مستقیم کردن لینک های گوگل درایو

حتما تا به حال پیش آمده که بخواهید فایلی را ایمیل کنید و حجم آن زیاد بوده و با اخطار آپلود مواجه شده باشید؛ یا آن که خواسته اید آن را در وبسایتتان قرار دهید و به دلیل محدودیت فضای هاست و هزینه های بالای هاست دانلود به دنبال سرویس دهنده‌ رایگانی باشید که لینک مستقیم دانلود فایل را در اختیار شما بگذارد. خبر خوب اینست که از این به بعد با ابزار مستقیم کننده لینک گوگل درایو که در بالا مشاهده می‌کنید شما دارای یک هاست دانلود نامحدود هستید و کافیست فایل خود را در گوگل درایو آپلود کنید و لینک اشتراک آن را با ابزار بالا به لینک مستقیم دانلود تبدیل کنید.

فضای ابری

فضای ذخیره‌سازی ابری (Cloud Storage)

همه ما با روش های سنتی ذخیره اطلاعات دیجیتال آشنایی داریم. هارد‌دیسک، فلش مموری، حافظه گوشی، سی دی و … همگی حافظه هایی برای ذخیره سازی اطلاعات دیجیتال هستند. اما با پیشرفت فناوری و افزایش حجم داده ها؛ دیگر روش های سنتی پاسخگو نبوده و پیشگامان فناوری، فضای دخیره‌سازی ابری را توسعه دادند. در یک تعریف ساده می توان فضای ابری را به این صورت تعریف کرد که به مجموعه ای از ابر رایانه‌های متصل به هم، که تشکیل یک سامانه واحد را می دهند و فضای ذخیره سازی نامحدودی که همیشه و از طریق اینترنت، امکان دسترسی به آن وجود دارد را فراهم می آورند، فضای ابری می گویند.

گوگل درایو (Google Drive)

گوگل درایو چیست؟ گوگل درایو (Drive Google) نام سرویس ابری گوگل، برای ذخیره سازی اطلاعات دیجیتال توسط کاربران است. در این مقاله به معرفی و چگونگی استفاده از گوگل درایو می پردازیم. گوگل یکی از قوی‌ترین سرویس‌های ذخیره‌سازی آنلاین را در اختیار کاربرانش قرار داده، تا در هر مکان و با هر دستگاهی از طریق اینترنت به فایل‌های خود دسترسی داشته باشند. کاربران گوگل با ساخت یک حساب کاربری به 15 گیگابایت فضای ابری رایگان، جهت ذخیره فایل های خود در سرویس گوگل درایو، دسترسی می یابند و در صورت نیاز می توان مقدار این فضا را ارتقاء داد. یکی از مشکلاتی که کاربران با این گونه فضاهای ابری داشتند بحث مستقیم کننده لینک گوگل درایو است که با ابزار بالا این مشکل نیز بطرف شده است.

لینک گوگل درایو

آموزش ساخت لینک مستقیم دانلود گوگل درایو

ابزار آنلاین مستقیم کننده لینک گوگل درایو به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن لینک اشتراک گوگل درایو شما را به لینک مستقیم قابل دانلود تبدیل می‌کند.

  • ابتدا لینک مورد نظر خود را در باکس اول وارد کنید.
  • بر روی دکمه تبدیل کلیک کنید.
  • در باکس پایین لینک مستقیم دانلود به نمایش در می‌آید.
  •  لینک مستقیم شده را در مرورگر وارد کنید و پس از زدن اینتر منتظر پیام دانلود باشید.
  • شما همچنین می‌توانید لینک مستقیم شده را در دانلود منیجر وارد کنید.
  • در دانلود منیجر چند لحظه باید صبر کنید تا حجم آن به شما نمایش داده شود.

ابزارهایی دیگری در رابطه با این موضوع که در فرازگر منتشر شده است:

  • ابزار ساخت لینک مستقیم DropBox
  • ابزار ساخت لینک مستقیم OneDrive
4/5 - (4 امتیاز)
4 thoughts on “مستقیم کننده لینک گوگل درایو”
  1. ممنون. من ویدئو اپلود کردم و لینکی که میده برای دانلوده . در سایت نمایش داده نمیشه

  2. سلام
    آموزش خوبی بود-یه مشکلی که دارم حجم فایل من از ۱۰۰ مگ بیشتره اپلود میکنم وقتی میخام دانلود کنم این پیغام خطا بهم میده
    Google Drive نمی‌تواند این فایل را برای بررسی وجود ویروس اسکن کند. (۱۱۶M) خیلی بزرگ است و Google نمی‌تواند آن را برای بررسی وجود ویروس اسکن کند. می‌خواهید این فایل را بارگیری کنید؟
    یه راه حل بگین که این پیغام موقه دانلود نیاد واسم

    1. این پیغام چیز مهمی نیست شما نادیده بگیرین و بزنین به هرحال بارگیری شود بعدش لینک دانلود میاد بالا و میشه دانلودش کنین این چیزا یه چیزای ساده و گذرا هستش اصلا نیاز به توجه نیست و ابهامی نداره و هرسری میادش بالا چه بخواید چه نخواید !! موفق باشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *