مستقیم کننده لینک OneDrive مایکروسافت

تمام حقوق مادی و معنوی این ابزار متعلق به فرازگر است.

مستقیم کننده لینک OneDrive مایکروسافت

فضای ذخیره‌سازی ابری (Cloud Storage)

فضای ابری

همه ما با روش های سنتی ذخیره اطلاعات دیجیتال آشنایی داریم. هارد‌دیسک، فلش مموری، حافظه گوشی، سی دی و … همگی حافظه هایی برای ذخیره سازی اطلاعات دیجیتال هستند. اما با پیشرفت فناوری و افزایش حجم داده ها؛ دیگر روش های سنتی پاسخگو نبوده و پیشگامان فناوری، فضای دخیره‌سازی ابری را توسعه دادند. در یک تعریف ساده می توان فضای ابری را به این صورت تعریف کرد که به مجموعه ای از ابررایانه‌های متصل به هم، که تشکیل یک سامانه واحد را می دهند و فضای ذخیره سازی نامحدودی که همیشه و از طریق اینترنت، امکان دسترسی به آن وجود دارد را فراهم می آورند، فضای ابری می گویند.

مایکروسافت OneDrive

در حال حاضر، شرکت‌های بسیار مطرحی در زمینه‌ی کلود فعالیت می‌کنند و هر روز در حال رقابت و ارائه‌ی سرویس‌ها و امکانات بیشتری به مشتریان خود هستند. برای مثال، از میان سرویس‌دهندگان رایگان و پرطرفدار می‌توان وان درایو مایکروسافت را نام برد. قابلیت اصلی سرویس OneDrive ذخیره‌ی فایل‌ها در درایوی آنلاین است، که حتی در چند کامپیوتر می‌توان به آنها دسترسی داشت. با استفاده از این درایو آنلاین، می‌توانید عکس‌ها، فایل‌ها، موسیقی و… خود را ذخیره نموده و به آنها در چند کامپیوتر دسترسی داشته باشید.یکی از قابلیت‌هایی که سرویس وان درایو دارد این است، که می‌توان تمامی فایلهای کامپیوتر خود را به آسانی به یک کامپیوتر دیگر منتقل نمایید. با استفاده از OneDrive می‌توانید، اسناد و فایل‌های خود را ذخیره و ویرایش نموده و یا با دیگران به اشتراک بگذارید. از طریق کامپیوتر، تلفن همراه و یا هر دستگاه آنلاین دیگری، می‌توانید به حساب OneDrive دسترسی داشته باشید.

ابزار آنلاین مستقیم کننده لینک OneDrive مایکروسافت

ابزار آنلاین بالا به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن لینک OneDrive مایکروسافت شما را به لینک مستقیم قابل دانلود تبدیل می‌کند. فقط کافی است لینک مورد نظر خود را در باکس اول وارد کنید تا به راحتی لینک مستقیم و قابل دانلود آن در باکس پایین تبدیل شود. لینک مستقیم شده را در مرورگر وارد کنید و پس از زدن اینتر منتظر پیام دانلود باشید. شما همچنین می‌توانید لینک مستقیم شده را در دانلود منیجر وارد کنید فقط همانطور که گفته شد با لحظه ای صبر کنید تا لینک تبدیل به لینک دانلود شود.

 

۱ - لطفا لینک مورد نظر خود را در قسمت لینک درخواستی وارد و سپس بر روی دکمه تبدیل را کلیک کنید.
۲ - لینک تبدیل شده را در مرورگر خود وارد کرده و منتظر پیام دانلود باشید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *