تمام حقوق مادی و معنوی این ابزار متعلق به فرازگر است.

مشکلات کار کردن با جدول HTML

حتما برای شما هم پیش آمده که در تولید محتوایی بر روی سایتتان هستید و نیاز پیدا می‌کنید اطلاعاتی را به‌ صورت جدول ارائه دهید. شاید اولین چیزی که به ذهنتان برسد این است که اسکرین شات تهید کنید و جدول را به صورت یک عکس در میانه مطلب قرار دهید. اما روش های بهتری هم برای انجام این کار وجود دارد. با ابزار آنلاین تبدیل اکسل به HTML می توانید جدوالی را که در فایل اکسل آماده کرده‌اید به فرمت HTML تبدیل کرده تا در میان مقالاتی که در وبسایتتان منتشر می‌کنید به کار ببرید.

تبدیل اکسل به HTML

کار با ابزار تبدیل Excel به HTML

برای تبدیل اکسل به HTML ابتدا ناحیه جدول مورد نظر خود را کپی و در باکس بالا آن را Past کنید و سپس دکمه ساخت جدول را بزنید در قسمت مشاهده نتیجه پیش‌نمایشی از آن را مشاهده می‌کنید و بعد از آن کد HTML جدول موردنظرتان قرار گرفته که می‌توانید آن را کپی کنید و در جای مناسب از آن استفاده کنید.

معرفی ابزارهای دیگر برای آسان کردن تولید محتوا

در صورتی که پیگیر مقالات فرازگر باشید قبلاً در مطلبی نحوه استخراج جداول HTML به Excel را در طراحی صفحات وب ارائه شده بود که پیشنهاد می کنیم حتما آن را نیز مطالعه کنید، به جز آن ابزارهای دیگری در فرازگر وجود دارد که برای ویرایش متن به شما کمک می کند:

ابزارهای فرازگر توسط تیم برنامه نویسی سایت تولید شده و کاملاً اختصاصی است. پیشنهاد می‌کنیم از قسمت های مختلف سایت دیدن فرمایید.





5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *