شمارش تعداد کلمه ، پاراگراف و جملات در متن

تمام حقوق مادی و معنوی این ابزار متعلق به فرازگر است.

معرفی ابزار شمارش تعداد کلمه

در هر متنی تعداد کلمات، طول جملات و تعداد پاراگراف برای نویسنده اهمیت دارد. وبلاگ نویسان برای سئو و بهینه سازی محتوایشان در برای موتورهای جست و جو از جمله گوگل نیاز به آنالیز متن خود دارند. ابزار شمارش تعداد کلمه که در بالا قرار گرفته به شما کمک می‌کند تا به آسانی متن خود را بررسی کنید.

روش شمارش تعداد کلمه آنلاین

محاسبه تعداد کلمه، کاراکتر یا پاراگرف در یک متن به صورت دستی وقت زیادی را می طلبد و ممکن نتیجه دقیقی نداشته باشیم. ابزار آنلاین شمارش تعداد کلمه، متن شما را آنالیز می کند و به صورت دقیق در مدت زمان بسیار کوتاهی تعداد کلمات متن وارد شده و سایر پارامتر ها را محاسبه می کند. تشخیص کلمه و کاراکتر متن بر اساس تعریف آن ها صورت می گیرد.

کلمه:

مجموعه حروفی که یک واحد را تشکیل می دهند. حرف و یا حروف های بهم چسبیده که قبل و بعد آن ها با فضای خالی جدا شده است، کلمه محسوب می شوند.

کاراکتر:

کاراکتر در اینجا به معنی مجموع تعداد حروف، نماد ها و فضای خالی متن است.

جمله:

مجموع کلماتی در کنار هم که پس از آن ها نقطه بیاید، جمله محسوب می شوند. از آنجایی که از نماد نقطه برای تشخیص جمله استفاده می شود، سعی کنید از نقطه اضافی در متن برای شمارش آنلاین تعداد جمله استفاده نکنید.

پاراگراف:

هر یک پاراگراف مجموع چند جمله محاسبه می شود که جمله بعدی، بعد از زدن یک اینتر (Enter) و رفتن به خط بعد نوشته شود.

استفاده از ابزار محاسبه آنلاین تعداد کلمات و پاراگراف متن فرازگر

استفاده از ابزار محاسبه آنلاین تعداد کلمه و شمارش تعداد پارگراف ، جمله ، کاراکتر و.. بسیار آسان است. فقط کافیست تا متن مورد نظر خود را کپی کنید. سپس آن را در باکس ابزار محاسبه آنلاین تعداد کلمه وارد کنید. همچنین شما می توانید متن خود را مستقیم تایپ کنید. نرم‌افزار در لحظه تعداد کلمه، تعداد کاراکتر، تعداد جمله، تعداد پاراگراف را بررسی شود و نتایج در قسمت پایین باکس متن نمایش می‌دهد.

متن مورد نظر خود را وارد نمایید.

نتیجه محاسبه

  • تعداد کلمه:
  • تعداد کاراکتر:
  • تعداد جمله:
  • تعداد پاراگراف:
3.3/5 - (10 امتیاز)
2 thoughts on “شمارش تعداد کلمه ، پاراگراف و جملات در متن”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *