محاسبه اختلاف دو تاریخ

تمام حقوق مادی و معنوی این ابزار متعلق به فرازگر است.

کاربردهای اختلاف دو تاریخ

گاهی اوقات نیاز است که فاصله زمانی دو تاریخ خاص را بصورت دقیق به سال، ماه و روز محاسبه کنید، برای این کار ما برای شما در فزارگر ابزار آنلاین محاسبه اختلاف دو تاریخ را طراحی کرده ایم که با انتخاب تاریخ آغازین و پایانی به صورت دقیق اختلاف دو تاریخ را محاسبه می‌کند.

محاسبه اختلاف دو تاریخ

قبلا در فرازگر ابزار محاسبه دقیق سن را منتشر کرده بودیم، اما شاید نیاز باشد در موارد دیگری به محاسبه اختلاف دو تاریخ بپردازیم. به طور مثال ممکن است بخواهید اختلاف سن دو نفر، مثلا خود و دوستتان را محاسبه کنید و یا بخواهید بدانید در زمان وقوع یک اتفاق، شما چند ساله بوده اید. همانطور برای محاسبه دقیق سن خود هم می توانید از این ابزار استفاده کنید. محاسبه سال های ازدواج و .. نیز در از دیگر کاربرد های این ابزار است.

نحوه محاسبه اختلاف دو تاریخ

کار با این ابزار بسیار ساده است، کافی است از ردیف اول تاریخ آغازین و در ردیف دوم تاریخ پایانی را انتخاب کنید. برای مثال اگر می‌خواهید به محاسبه سن ازدواجتان بپردازید باید تاریخ دقیق روزی که ازدواج کرده اید را وارد کنید و در ردیف دوم تاریخ امروز را وارد کنید و یا اگر می‌خواهید اختلاف سنی بین دو نفر را پیدا کنید در ردیف اول تاریخ تولد شخص اول و در ردیف دوم تاریخ تولد شخص دوم را وارد کنید و در انتها دکمه محاسبه را کلیک تا نتیجه مشاهده گردد.

معرفی چند ابزار مرتط با محاسبه تاریخ در فرازگر

در زیر به معرفی دو ابزار محبوب در فرازگر که مرتبط با تاریخ و زمان است می‌پردازیم:

ابزار محاسبه سن دقیق

این ابزار مدل ویرایش شده همین ابزار فعلی است که شما تنها با انتخاب تاریخ تولد خود به صورت دقیق بر حسب روز، ماه و سال به محاسبه سن خود می‌پردازید.

ساعت کشورها و اختلاف ساعت آن با ایران

برای سفر به تمام نقاط دنیا از ایران یا ارتباط و تماس با کشورهای مختلف باید بدانید که در کشور مورد نظرتان اکنون چه ساعتی است. با استفاده از ابزار آنلاین ساعت کشورها بالا می توانید به اختلاف ساعت ایران با کشورهای مختلف پی برده و ساعت آن کشور را محاسبه کنید.

انتقادات و پیشنهادات خود را نسبت به ابزار در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید.

تاریخ آغازین


تاریخ پایانی



4.3/5 - (3 امتیاز)
0 thoughts on “محاسبه اختلاف دو تاریخ”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *