تمام حقوق مادی و معنوی این ابزار متعلق به فرازگر است.

ابزار فشرده سازی فایل‌های CSS و جاوا اسکریپت

کم حجم کردن فایل CSS و JS جهت افزایش سرعت لود سایت و درخواست‌های کمتر به سرور انجام می‌شود از این رو برنامه نویسان بعد از طراحی وب سایت خود نیاز به ابزاری برای فشرده سازی فایل‌های خود دارند. برای این منظور شما می‌توانید از ابزار کم حجم کردن فایل CSS و JS که در قسمت بالا برای شما تیم برنامه نویسی فرازگر طراحی شده است استفاده کنید.

کم حجم کردن فایل CSS و JS

نحوه کار با ابزار فشرده سازی فایل CSS و JS

این ابزار قادر است سه نوع فرمت HTML, CSS, JS را دریافت کرده و پس از حذف تمام فاصله‌ها و inline کردن خطوط تا آنجا که ممکن است حجم فایل را به حداقل برساند. برای استفاده از این ابزار شما باید کدهای مورد نظر خود را در بخش INPUT وارد کرده و با توجه به فرمت آن یکی از دکمه های ذیل آن را کلیک کنید تا عملیات فشرده سازی انجام پذیرد سپس کدهای فشرده شده از بخش OUTPUT کپی کرده و جایگزین کدهای سابق خود کنید یا با ایجاد یک سند جدید آن را ذخیره کنید.

معرفی چند ابزار مرتط با برنامه نویسی در فرازگر

در زیر به معرفی چند ابزار محبوب در فرازگر که مرتبط با برنامه نویسی است می‌پردازیم:

تبدیل اکسل به HTML

با ابزار آنلاین تبدیل اکسل به HTML می توانید جدوالی را که در فایل اکسل آماده کرده‌اید به فرمت HTML تبدیل کرده تا در میان مقالاتی که در وبسایتتان منتشر می‌کنید به کار ببرید.

تبدیل جدول اکسل به JSON

گاهی داده های خود را در اکسل آماده کردیم و نیاز است از آن‌ها در پروژه جاوا اسکریپتی خود استفاده کنیم. این ابزار به آسانی داده‌های شما را به JSON تبدیل می‌کند.

ساخت گرادینت CSS

ابزار پیشرفته ساخت گرادینت CSS به شما کمک می کند به آسانی و با سلیقه طیف رنگ را طراحی کرده و کدهای CSS آن را تولید کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *